fredag, desember 04, 2009

Desemberkos

Jeg ønsker meg SNØ….. var innom denne bloggen i dag og ble kjempemisunnelig. JEG VIL OGSÅ HA SNØ!!!! Det har vi dessverre ikke, og det ser ikke ut som om det skal komme i nær fremtid heller. Vi er vant med ikke å ha hvit jul, men vi ønsker like sterkt hvert år.

Sånn ser det ut i Bergen når det er snø. Bildet er tatt fra Fløybanen og nedover mot byen i 2008.

02022008311

Lillegutt og jeg bakte pepperkaker i går. Jeg kan dessverre ikke spise dem (må nok ha glutenfri og jeg gidder ikke bake egen deig) men resten av familien gumler så bare det.
DE ER KJEMPEGODE, sier Storejenta.

DSC00124

Her poserer Lillegutt. I pyjamas og juleforkle.
Han er veldig glad for julen og for å være sammen med mamsen på kjøkkenet.

2 kommentarer:

  1. hehe...nå pøser regnet ned her...men det var moro så lenge det varte;) og mikael fikk en liten smak av desember snøen:)

    kos dere i førjulstiden...
    klem tara:)))

    SvarSlett
  2. Herlig .. :o)

    Skjønner ikke hvor glade unger er i pysjamasene sine .. når de ikke har det minste lyst til å sove .. :o)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...