fredag, desember 11, 2009

Dagens juleaktivitet

I dag har lillegutt og jeg pyntet pepperkakehus. Han syns det er kjekt og det syns mamsen også. Papsen hjalp med å smelte sukkeret til lim og limte sammen huset.

kamerabilder9

Vi gjør et kompromiss, vi kjøper hus og setter det sammen og pynter det selv. Da er sjansen for mestring, grad av selvtillit og kos veldig høy.

Jeg har, som dere vet fra et tidligere innlegg, vært hos frisøren i dag.
Det ble en skikkelig sein –70-talls frisyre, pasje.

Hvem på min alder, av jenter, husker ikke mødrene som regjerte med krølltenger og potteklipp på jentene sine. Brannsår på ørene, i nakken og i pannen.

Vel, dette er en spare-ut-håret-igjen-frisyre, men jeg er fornøyd.

kamerabilder8

Hva syns dere?

1 kommentar:

  1. Synes du kledde klippen jeg .. og det minner meg veldig om tidligere tider ja .. :o) Heldigvis slapp jeg unna krølltanga da jeg var liten - men greing av floker derimot .. Håret mitt ble flokete bare man så hardt på det. Også såååå hårsår .. *hyyyl* Nei - takke meg til en enkel pasje-klipp :o)

    Nå har jeg kun rett-ned-hår men det er ganske så langt. Må nok til pers snart jeg også :o)

    Pepperkakehuset kjøper vi også ferdig. Men må innrømme at jeg er litt "ego" når det kommer til hvordan jeg vil huset skal se ut. Så her pyntes det kun med melis og non-stop :o) Han har no taket på pyntinga - Lillegutten din.

    Ha ei flott helg - klem fra meg!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...