onsdag, november 18, 2009

Tigerstaden here I come

oslo0508

I  morgen reiser jeg og min gode kollega til Oslo. Her skal vi bo på hotell en natt og så skal vi på spennende kurs som handler om vurdering av elever på helse og sosial på videregående skole.

Når kurset er ferdig på fredag, går vi til hver vår venninne. Jeg skal til min gode studievenninne på Malmøya og der skal jeg tilbringe helgen.

Lørdag formiddag har jeg planer om å gå og slentre i hovedstadens gater. Gå på kafe og drikke kaffe og bare være
meg selv (tror jeg må ha med kamera).

Her er noen av de stedene jeg vil besøke:

Tulip og Tatamo
Indiska
Zara
Bogstadveien

2 kommentarer:

  1. Tigerstaden på meg også i et par dager :) skal på tur med min vg2 klasse og besøke NRK, Westerdals reklameskole og se på en tv2 produksjon. Og shoppe litt, og drikke masse caffe latte! Skal vinke hvis jeg ser deg :)
    Klem Hilde Iren

    SvarSlett
  2. Du får nok en flott tur .. kos deg masse :o)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...