lørdag, november 07, 2009

Dagen da mye gikk galt

17102009017

Hadde planlagt en dag med husvask og påfølgende heftig Stepdance….

Katten spydde inne…. igjen!!!

Fredagsposten inneholdt et ekkelt brev med en nabovarsel om tomten som ligger ved siden av oss.
Da satt jeg i timesvis på finn.no for å se etter noe som jeg likte.

Det ble litt ryddings…. men den opprinnelige intruktøren på Stepdance var syk så det ble vanlig Step 2 med 2 stepper. Gøy men ikke etter planen.

Da jeg kom hjem var en sikring i varmtvannstanken i stykker, så det var ingen varmt vann til meg

Vaskemaskinen er stoppen uten noen sannsynlig forklaring, og vi klarer ikke få den i gang igjen…

Nå skal vi på besøk hos venner for å spise god mat og drikke deilig vin.

Får håpe det går smertefritt….

hjerte_stort_lite

3 kommentarer:

  1. Sukk.. Noen dager går alt bare vrangt. Vi får håpe kvelden og morgendagen snur den dårlige trenden. :)

    Klemmer..

    SvarSlett
  2. Håper deilig mat og vin veier opp for din rare dag, noen dager har bare dårlig karma :)))
    God helg!

    SvarSlett
  3. Noen dager er bare sånn - det viktigste er vel å ikke la det ta over - da er det gjort liksom.

    Håper resten av helga har gått bra - ha en fortsatt fin søndag :o)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...