søndag, oktober 18, 2009

Søndagsaktivitet

Etter en søndag der vi har stått tidlig opp for å være på fotballcup for Lillegutt, 3 kamper og medalje, en deilig stek til middag, og så kaffe og sjokolade i sofaen, så er rastløsheten kommet. Har lyst å finne på noe men det er ikke alltid det klaffer med de en ønsker å være sosial med, og det å gå alene er ikke så fristende.
Da blir alternativet å sitte foran pc`en og taste litt frem og tilbake.

Bruker litt tid på en slik meme som sendes rundt.

02102007090

1. Skriv tre ting du hugsar som om det var i går:
- Bryllupsdagen, dagen da jeg giftet meg med hulemannen
- Dagene da barna mine ble født
- Følelsen jeg hadde da jeg lå i sengen, på hytten til mormor og morfar, og hadde voksesmerter i ankelen, og mamma sa jeg måte rotere på den for da forsvant det. Det var ikke sant, vondten forsvant ikke. Jeg kan ha vært 6-7-8 år.

2. Skriv tre ting som du mislikar:
- Arroganse, bedrevitere/verdensmestere/kverulanter
- Feighet
- Dårlig tid, stress

3. Skriv tre ting du likar:
- lukten av Hulemannen
- å være sammen med de jeg er glad i
- å få god feedback på noe jeg føler jeg mestrer

4. Skriv tre bloggar du besøker dagleg:
- Neglecta
- Happy in Pink
- Om å få livet snudd på hodet

5. Skriv tre songar du høyrer på for tida:
- hører egentlig kun på radio og alt som kommer der men de jeg skrur høyt på er for eksempel:
- Lady Gaga- Poker face
- Black Eyed Peas – Boom Boom Pow
- alt fra Benny Benassi når jeg trener, spesielt “Who`s you`r daddy  (skikkelig tecno/house/dunk-dunk musikk som motiverer)
Musikk er viktig for meg derfor hører jeg på alt mulig, Bo Caspers Orkester`s nye er også bra. Coldplay etter konserten i sommer…
Kan egentlig ikke velge bare 3.

6. Skriv kva tv-program du følgjer med på:
Denne er mye lettere:
- Greys Anatomy
- The L Word
- Forbrytelsen

7. Skriv tre vener som du vil sende utfordringa vidare til:
- Kjersti, dersom hun hadde hatt blogg
- Elisabeth, dersom bloggen hennes fremdeles hadde vært aktiv
- De tre bloggenen ovenfor som jeg pleier å lese
- Ellers til dere som liker slikt og vil ta utfordringen

GOD SØNDAG

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Fant bloggen din via Happy in pink, som jeg besøker regelmessig. Ble veldig fasinert av det du skriver om deg selv i profilen din. Du setter fingeren på tanker og følelser jeg selv har hatt. Tror jeg må komme tilbake og sjekke ut bloggen din litt nærmere :o)
    Det ser ut til å være en blogg etter mitt hjerte. Ha ei flott ny uke.

    mvh Toril :o)

    SvarSlett
  2. heisann...takk for utfordringen...og at du besøker bloggen min jevnlig;) såååå koselig!!!
    må skrive i en fykende fart her, for mikael glemte pc'n sin på skolen idag...derfor er det vill slåssing om denne her:))) eller mikael vinner jo bestandig så klart;D

    kos deg videre i kvelden...skal prøve å få tatt utfordringen imorra...
    klem tara

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...