lørdag, oktober 03, 2009

Nytt utseende…..

Nei, det er nok ikke meg som har fått det (selv om jeg kunne tenke meg det innimellom (eller ofte), akkurat som mange andre kvinner rundt om)

Jeg ønsket meg nye farger og bildet på headeren. Jeg klarte det til slutt, men angsten var stor i går kveld da jeg oppdaget at jeg hadde slettet alle de tidligere instillingene og malen.

Noe har skjedd med meg i det siste tror jeg. Jeg overser beskjeder om å lagre instillinger når jeg får dem.
Akkurat som forrige dagen da jeg lastet ned oppdateringer til telefonen min.
“Du anbafales å lagre instillinger på telefonen din som kontakter og diverse annet som du vil beholde etter reinstallering”.
Nææææ, det overser jeg…..
Og etter 5 minutter: “HULEMANNEN!!! Numrene og flere kontakter er jo forsvunnet!!!! Hvor er de, hva har skjedd?? Du må hjelpe meg!!!”

La oss håpe at jeg ikke overser beskjeder som:
- oljelampen lyser – hva betyr det?
- vekkerklokken ringer – hm… hvilken lyd er det?

3 kommentarer:

  1. Da er det godt å ha hulemenn med enorm kunnskap om det meste, hehe.

    SvarSlett
  2. ja, men bare ikke blogging, for der har ikke min hulemann peiling....
    men tror kanskje fargen på bakgrunnen var litt... usj....
    Må se noen dager :-)

    SvarSlett
  3. syns du er flink jeg!!! her hjemme er det heller ingen hjelp å få når det gjelder data'n...så da er det jo bare å kaste seg ut i det...og så lærer man forhåpentligvis litt etter litt (uten altfor mange frustrasjoner)...

    siden vi har avlastning i dag, skal jeg og storebror til Kristiansand og spise og kose oss:) shoppe litt kanskje???

    ønsker deg ig dine en strålende helg...klem tara:)))

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...