tirsdag, oktober 13, 2009

Når livet går sin gang

IMG_4676

Hverdagen er fylt til randen med ting vi må gjøre.

Vi starter med å skyndte oss om morgenen fordi vi skal nå jobben. På jobb må vi skyndte oss med å få tid til alt vi skal få tid til, men vi får ikke tid til det for det kommer plutselig andre ting man må skyndte seg å gjøre.

Når dagen på jobb er ferdig må man skyndte seg hjem for å lage middag i full fart. Dette må skje raskt både fordi folk er sulten, men også fordi det er trening for den ene og den andre eller kamp for noen og trening for andre.
Så skyndter vi oss på trening og trener akkurat så mye som vi akkkurat får tid til.
Derretter må vi skyndte oss hjem igjen fordi det enten er noen som skal legge seg, et tv-program som vi bare MÅ se, en rettebunke jeg bare MÅ rette eller et opplegg for dagen etterpå som bare MÅ lages.
Plutselig er kl midnatt og da må vi skyndte oss i seng for å skyndte oss til å få minimum 6 timers søvn (eller ofre noe av de 6 timene for å få tid til nattlig akrobatikk) slik at vi kan våkne av vekkerklokken og hele sirkelen starter om igjen.

Slik er hverdagen min nå.
Derfor har jeg ikke den store motivasjonen og inspirasjonen til å skrive på bloggen for tiden.

Kan være det blir stille her inne en stund eller kanskje jeg plutselig klarer å skyndte meg til å skrive noen viktige ord.

Ellers kommer jeg til å prioritere rapportering på min andre blogg Helse og livsstil som handler om min trening og mitt kosthold.

Deler et fantastisk stykke musikk med dere.
Denne konserten var jeg på da de spilte i Oslo –94.
Den er også litt til hulemannen min som ikke er hjemme denne uken og som egentlig er den største blodfanen av oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...