lørdag, oktober 24, 2009

Lørdagsro og fred…..

matisse
Henri Matisse  "Harmoni i rødt", 1908 (funnet på Google)

Det er godt å ha vaner. Vanene gjor livet mitt forutsigbart og det liker jeg. Jeg skulle nok vært mer impulsiv (mener nok hulemannen) og det hadde definitivt vært godt for meg. Men jeg merker at etter jeg vippet over midten av 30 åra så liker jeg bedre ro og forutsigbarhet.

Anyways…. lørdagen har startet som vanlig med min dobbeltime med spinning og kick-puls (se Helse og livsstil-bloggen min).

Resten av lørdagen brukes til alt og ingenting. Det betyr for meg rydding og vasking av hus, bare å være hjemme, god mat og vin i kveld og å være sammen med barna. Jeg får mamsen på overnatting og hulemannen skal på fest, så jeg får virkelig kost meg i kveld.

Jeg har et spørsmål til dere bloggere som leser bloggen min:
Det er noen blogger som ikke blir oppdatert i blogglisten min. Hvorfor det?
Når jeg er inne på listen og ser så har de et rødt X på seg, har det noe med rss feeder å gjøre?
Det gjelder blandt annet min egen trening/kostholdsblogg og jeg lurer på om det er noe jeg har glemt å ordne på den.

GOD HELG TIL ALLE SAMMEN.

1 kommentar:

  1. God søndag :)
    Håper lørdagen ble harmonisk! Må si jeg synes du er flink til å trene, er der i hodet men ikke i praksis he he, får lese litt mer på livsstilbloggen din og prøve å bli inspirert...

    Tusen takk for fine ord og bilder i innlegget under :)

    Ha en super søndag! - her regner det og vi skal spise deilig søndagsmiddag hos mor og far!
    Klemmer

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...