onsdag, oktober 21, 2009

En fantastik blogg

IMG_4680

Jeg har alltid vært helt GAL etter øredobber og ringer.
Jeg husker da jeg gikk på ungdomskolen midt i de glade -80 åra; da hadde jeg alltid øredobber som machet klærne mine. Jeg hadde blandt annet, selvfølgelig,  knall rosa plastøredobber og strass-henge-øredobber.

Fremdeles ELSKER jeg øredobber og jo billigere, jo bedre.
Jeg klarer nesten ikke å holde meg borte dersom jeg finner dingledangler i gull eller sølv og det jeg liker aller best, er de som har litt indisk preg over seg, uansett farge…..

Og så ELSKER jeg STORE ringer. Jo større jo bedre, og det er nesten uten forbehold (jeg liker ikke sånne med hodeskaller og heavy-heavy).

Nå har jeg funnet et paradis i bloggverden. Jeg har kjøpt og handlet litt der i sommer og nå utover høste og jeg kan gå AMOK der om ikke noen holder meg fast.

Bloggen er Monome og det er en koselig dame som lager og designer sine egne smykker. Hun har øredobber, smykker og nå er hun begynt å lage ringer også.
Og alt er så FIIIINT!!
Dette er noe hun gjør på hobbybasis, så det koster ikke skjorten heller (det er faktisk ganske billig).

Her er noen bilder av det jeg har snopt meg fra bloggen i det siste.

IMG_4686

IMG_4696

IMG_4693

IMG_4704

 

IMG_4705

1 kommentar:

  1. Hilde er faktisk min mann sin kusine, og hun er superflink! Jeg har akkurat lagt inn en laaaang bestilling hos henne.. Alltid like koselig med pakke fra henne, og hun gjør det så personlig.. Kjempetøff ring!!! :)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...