onsdag, september 09, 2009

Filmen

var helt fantastisk….

Men den var kjempetøff….

Som ungdom fordi man ser en syk og forelsket jente som er trøtt av å være syk, å kjempe og være redd for å skuffe far og spesielt mor.

Som søster fordi man ser en man er ufattelig glad i, er syk og har det vondt.

Som barn fordi man blir oversett og vekkprioritert til fordel for det syke barnet.

Som mor og foreldre fordi man vi kjempe som en gal og til siste kraften vries ut for å redde sitt barn
men også fordi man ser hvor vanskelig det er som familie..

Kjempetøff og den har sittet hardt i kroppen i dag. Tror ikke det var et minutt øyet mitt var tørt, og hjertet mitt verket både fordi jeg tenkte på mine egne friske barn men også fordi jeg tenkte på et spesielt vennepar som har friske barn nå, men som ikke alltid har hatt det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...