fredag, august 28, 2009

Å være sammen er bra for sjelen

venninner

Vennskap er å dele:
klær                                              mål
planer                                         godbiter
hemmeligheter                       skrekk
gode nyheter                           glede
dårlige nyheter                      god mat
tull og tøys                              følelser
tud                                              problemer

Kjersti notat

Lappen er klistret inn i lekseboken som jeg hadde en gang på ungdomsskolen og vitner om to tøffe jenter (trodde vi)

Fritt oversatt:
Til Hege Beate
Nå sitter jeg her og venter på at du skal komme opp fra butikken. Skynd deg, jeg er så nikko, må ha røyk. Den ene f…. dr…….. du passer er et f….. ra…….. Jeg vet da f….. hva h.. heter, men en dr….. unge er h.. ihvertfall. Endelig der kommer du, med røyken i kjeften. Du er knuppen av en venninne å ha.
Hilsen Kjersti

28 år etter henger vi fremdeles i hop, selv om det bare en en av oss som smatter fremdeles på nikkoen…..

…..Du er best i verden…..

4 kommentarer:

  1. Så morsomt med slike minner. Har en bunke av dem jeg også, og det er alltid like gøy å lese når jeg kommer over dem ;O)
    Syk sier du.. Det er jeg også, og det er sååå kjedelig!! Nå skal jeg flate ut på sofan før ungene kommer hjem..

    God bedring!

    SvarSlett
  2. Ja tenk så deilig å være 14 igjen! Herlig bilde og lapp! Så enkel vår verden var den gang.. Utrolig viktig med gode venninner.. må ta vare på dem :-) Ha en strålende helg! Klem fra Linda

    SvarSlett
  3. Hei Hege Beate! Så flott blogg du har:) Bildet satt meg jo bare rett tilbake til tiden på Ortun,mimre, mimre.....En kjempe kjekk tid, selv om vi stresset jo mye rundt og! Ellers ser jeg jo at du er blitt litt av en spreking, Birken og greier! Er ganske hektet på spinning jeg og, men utendørssykling overlater jeg til andre;)Ha en fin søndag.Klem fra Malli :)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...