tirsdag, august 25, 2009

Vel, vel da er det altså slik…..

CostaDelSol1

Jeg er sykemeldt i 7 dager

Om jeg har svineinfluensa eller ikke, det vet jeg ikke. Man tester ikke mennesker som ikke er i risikogruppen med alvorlige sykdommer.

Tenk om jeg kunne reist på en slik plass og vært der denne uken?

I stedet må jeg være inne i mitt egen hus, innen våre 4 vegger. Jeg føler meg ikke kjempesyk, verker litt i kroppen, hoster en del og er litt slapp.
Jeg er kjempedårlig på å være syk. Klarer ikke å være i ro og bare se tv, film, data eller lese bok en hel dag.

Jeg skal prøve så godt som mulig.

Jeg mottar tips og råd om hva jeg kan gjøre denne uke med takknemlighet….

Ja, det blir vel noen blogginnlegg

4 kommentarer:

  1. aiiih - god bedring - få tak i en serie du har hatt lyst til å se i lengre tid
    eller rydd gjør noe du orker - eller i et tempo som du orker som du skulle ha gjordt i lengre tid (= rydde i bilder - lage fotobok etc etc - rydde i papir bilder og sett inn i album etc - jeg var sengeliggende 2 mnd da jeg var gravid med vesla og fikk gjordt det som vi hadde av papir bilder!!)
    UANSETT - god bedring!!!!

    SvarSlett
  2. Det eneste jeg tror kan hjelpe deg gjennom dagene er Mads Mikkelsen, smågodt, lassevis med uke- og interiørblader og omtenksomme familiemedlemmer med utømmelig oppmerksomhet, hehe. Håper du blir fort bedre! =o)

    SvarSlett
  3. JAA!!! Mads Mikkelsen, selvfølgelig... Jeg må jo fordype meg i han. At jeg ikke har tenkt på det fra før....
    Tror jeg skal se Ringenes Herre og Gudfaren om igjen også
    Nå er jeg begynt å ta fatt på noen gamle bilder. Jeg tror kanskje det blir noen postet her på bloggen også. Til og med noen av unge, søte Hege....

    SvarSlett
  4. Stakkar deg..ikke lett å finne på noe å gjøre når man er dårlig.. Får bare håpe det går fort over.. Så du hadde vært på Coldplay.. Det var årets konsert for min del!! Helt konge! Bra du fikk med deg den før du ble syk da ;) Godbedring! :o)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...