søndag, august 30, 2009

Søndagsro og friske dager mot et ny uke

Denne uken har gått ganske seint for meg. Siden jeg fikk svineinfluensa forrige helg, har jeg vært sykemeldt og hjemme i 7 dager.
Utfordringen har vært å være hjemme og klare å være i ro. De første dagene var ikke noe problem for da følte jeg meg syk, slapp og elendig.
Men fra onsdag av har rastløsheten rast i  kroppen, jeg er ikke god på å være syk.

I løpet av denne uken har jeg sett en del på tv, ryddet litt og gjort småting. Som Lillegutt sa til faren på tlf torsdag eller fredag:
“hun går nå rundt omkring…”

Jeg har

IMG_4473IMG_4474IMG_4472IMG_4434 IMG_4435  IMG_4440

Les begynt….. sorteringen av bilder har jeg gjort før, og det viser seg at jeg, luringen (NOT), har bestilt dobbelt sett med bilder i flere år, slik at bilder som allerede er kommet i album, ligger også i kisten hvor bildene ligger på lagring. Så jeg har kastet masse kopier, men beholdt negativer.

I dag jobber jeg og forbereder meg på en ny og herlig jobbeuke med kollegaer og elever.
Det er så kjekt å like jobben og arbeidsplassen sin så mye at det ikke er kjipt av det er siste dag i helgen.

Ønsker dere alle en riktig god søndag og velkommen til en ny fantastisk uke.

PS: jeg må si til alle de bloggerne som leser bloggen min, og som jeg følger, jeg er innom dere hver dag og leser alt dere skriver, men det er ikke alltid jeg skriver kommentarer. Det er ikke fordi jeg ikke syns innleggene er gode, men fordi det ikke alltid jeg har noe å si, eller jeg ikke vet hva jeg skal skrive. Noen ganger blir inntrykkene så mye at jeg trenger litt tid, og noen ganger vil jeg bare være litt usynlig.
Men takk for at dere kommer innom her.

3 kommentarer:

  1. Hei! Ser at du har en travel hverdag! Jeg titter innom deg og har lagt meg til som følger. Jeg er bare en bloggerjomfru selv. Men du kunne kanskje ha nytte av min dekorasjonsglede.

    God søndag til deg også

    SvarSlett
  2. Stakkar deg..vært skikkelig utslått? Jaja, ser ut som du har fått gjort mye likevel ;).. Det der med bilder blir alltid liggende som en kjempedårlig samvittighet.. Må liksom bare få ånden over meg hvis jeg skal gjøre noe med det.. Ha en frisk og fin uke! -Linda :o)

    SvarSlett
  3. Så godt å se at uken din har gått på et vis og at du er frisk nok til jobb fra i morgen! =o) Ah, Ilse, jeg fikk de brune i gave fra min kjære til jul og er så glad i dem. Fine Hulemannen din, sånn skal det gjøres!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...