søndag, august 16, 2009

Pannestekt kveite på en seng av sopprisotto med asparges og broccoli

IMG_4380 
Dette var mitt valg til lørdagsmiddagen til meg og hulemannen denne helgen. Jeg er glad i fisk og unnet med denne ekstra dyre godbiten i dag.

Eller

Entrecote på en seng av sopprisotto med asparges og broccoli.

 

IMG_4377

Hulemannen liker en god og blodig biff (helst noe han har jaktet på selv, slept det hjem, partert og delt det) så han velger det til sin hovedrett…

Jeg lagde forrett også men glemte å ta bilde.
Terteskjell med bittesmå fiskeboller, krepsehaler, reker, paprika i en creme fraiche/majones saus…..
Neste gang må sausen være varmt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...