søndag, august 23, 2009

Hva f…. er dette??

IMG_3905

Ottar og Edel har nok ingenting med dette, de er to søte griser som bor hos våre venner litt lenger nord i landet.

Dagen startet så fint.
Trøtt etter hosten som har herjet i natt, men ellers optimistisk.

Dagen har forløpt seg heller i nedadgående bane…

Vondt i kroppen
Rennende nese
Sår hals
Hoste
Feber

Mest sannsynlig en helt vanlig influensa som går over på noen dager, men smittemessig er det bra å være ekstra hensynsfull med omgivelsene.

MEN dette har jeg IKKE tid til……
JEG VIL PÅ JOBB!!!!!!

11 kommentarer:

  1. Nøff? (ikke gøy å være syk men kunne ikke dy meg :)
    - og takk for hilsen på bloggen min :) Er helt enig, store synlige ringer er det man virkelig trenger! Er mitt favorittsmykke, har alltid vært og vil alltid være - tror jeg da...
    - vel kan bare ønske deg lykke til, jobber jo også i skolen og det er jo en smittedigel så vi får vel bare ta det som det kommer.
    God bedring!
    Hilsen Hilde Iren :)

    SvarSlett
  2. Nøff? (ikke gøy å være syk men kunne ikke dy meg :)
    - og takk for hilsen på bloggen min :) Er helt enig, store synlige ringer er det man virkelig trenger! Er mitt favorittsmykke, har alltid vært og vil alltid være - tror jeg da...
    - vel kan bare ønske deg lykke til, jobber jo også i skolen og det er jo en smittedigel så vi får vel bare ta det som det kommer.
    God bedring!
    Hilsen Hilde Iren :)

    SvarSlett
  3. Enig! Noe skitt! Her i huset er vi 2 som småsliter med noen av de samme symptonene.. Ærk!

    SvarSlett
  4. Hihi..kule navn.. Håper ikke det er svineinfulensa da... Masse god bedring til deg kjære du!

    Klem fra
    Lottis

    SvarSlett
  5. Det er visst ikke noen annen influensa om dagen enn den som sier nøff. Blir det sagt fra eksperthold. Uff. God bedring uansett.. får håpe det bare er en forkjølelse.. litt kraftig i uttrykket. :-)

    SvarSlett
  6. Auda... Håper du kommer deg svinaktig fort! (Kanskje er det lettere å sette (les: mase) unger og mann i sving, nå som du er syk, stakkar. Da har man vel bedre belegg for det, har man ikke det tro? Den medfølende og obligatoriske sympatien for husets mor og Alt kan best tas ut i storrengjøring og hagearbeid. *tisk* =o) God bedring!

    SvarSlett
  7. hei på deg , og takk for meld;)
    jepp høres ut som meg.... pluss på ett par dager med oppkast og en med diare så er du der ;)
    men bare feber i to dager på meg og.
    men i dag er jeg egentlig frisk som en fisk, men sykemeldt fra jobben da...

    SvarSlett
  8. hei på deg, niks ingen test,
    hvis man skal ha noe for det må man ta medisin de to innen de to første dagene , så for mitt vedkommende var det iallfall forsent, og alle symptomene, var der,
    det sies at noen får oppkast, mage smerter og diare, og jeg hadde jo alle disse tre, pluss feber, snott og hoste, så da var saken grei,
    det som jeg merker det selv mest på er at det kjennes ut som jeg har spist noe jeg ikke har tålt,
    hele magesekken jobber liksom noe voldsomt, håper du får det like mildt som meg da;)

    SvarSlett
  9. skjønner hva du mener, men de andre på jobben foretrakk å jobbe mer istedenfor å bli syk, hehe, så da får vi håpe de ikke får både i pose og sekk, var jo på jobb på onsdag jeg, og det er den dagen da det viste seg at jeg var på det verste, tenkte jeg bare var forkjølet jeg, men så fikk jeg feber...
    jaja, kan ikke gjøre noe med det nå,

    SvarSlett
  10. hei du vennen....må værra snill me grisin vår åsså....:)))) Kult bilde da...:))

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...