lørdag, august 15, 2009

Hellig Lykke gjør noe hun ikke bør gjøre…..

Jeg ser skrekkfilm, eller grøsser som det heter.
Jeg liker det ikke, syns det er skikkelig skummelt. Men av og til må jeg bare gjøre ting jeg ikke liker eller tør.

Denne ser jeg
fragile

“Amy er ny nattsykepleier på et avsidesliggende og overbemannet barnesykehus for foreldreløse. Snart merker hun at alt ikke er som det skal, da barna én etter én brekker ben og armer under mystiske omstendigheter. Selv skylder de på en overnaturlig, ond ung dame de kaller ”the mechanical girl”, som skal befinne seg på den øvre, stengte avdelingen. Ingen av de øvrige ansatte kjøper historien, men Amy aner at en viss sannhet ligger bak. Vil hun rekke å løse mysteriet og redde barna fra en truende katastrofe?
En nådeløs grøsser fra fra den nye spanske filmbølgens frontfigur Jaume Balagueró”

3 kommentarer:

  1. Oh den hørtes skummel ut! Ønsker deg en god helg!Klem klem:)

    SvarSlett
  2. Sånt digget jeg å se før. Nå tør jeg ike lengre! Rett og slett. Men det er noe frydefullt skummelt med å se slike filmer, det er det.. grøss og gru..

    SvarSlett
  3. Skrekk å gru! Det hadde ikke jeg turd!
    Ligger laaaaaaangt unna skrekkfilmer...
    Hei forresten, titter bare innom og sier at du har en koselig blogg.
    Ha en herlig helg.
    Hilsen Helen

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...