fredag, august 14, 2009

Ferien er på hell

Jeg, som lærer, har lang og deilig sommerferie.

Nå er det 3 dager igjen av ferien

Hvert år setter jeg meg mål jeg skal gjøre i ferien, og hvert år er de fleste av målene ikke nådd når ferien er ferdig. Men det gjør ingenting.
Ferie er ferie….

Denne sommerferien har jeg nådd noen av målene.
Ett av dem var å rydde loftet.  Noe jeg prøvde å gjøre for så lenge siden.

Nå har jeg gjort det:

kamerabilder6

kamerabilder7

Når man har et stort loft (100 km2 gulv med skråtak) blir det lett fullt og stappet med alt mulig…………

Nå er det ryddet og ordnet.
Vel, har litt igjen, men det tar jeg etterhvert…
Jeg har til og med laget en liten lekekrok til barn som er i huset.

Ellers har jeg også klart å gjennomføre en del av tingene jeg ville gjøre i sommer.

Jeg må også få takke alle dere snille, gode og oppmerksomme lesere som har lest og kommentert på bloggen min i sommer. Jeg har ikke vært særlig flink til å kommentere på deres blogger, men jeg har vært innom og lest en del.
Jeg lover jeg skal bli flinkere nå når ferien er over

2 kommentarer:

  1. litt av en jobb du har gjort:) men det er jo så deilig å få gjort sånne ting...jeg har funnet ut at å rydde og kaste er ganske befriende igrunnen...blir alltid i godt humør av det:)

    nå må jeg komme meg på jobb!!!
    kos deg de siste dagene av ferien...;)

    klem tara

    SvarSlett
  2. Oj, så flink du har vært! Jeg og mannen sto og kikket inn i boden vår en dag og lukket døren ganske raskt igjen, i ren desperasjon. Jeg vet vi må, men kan det ikke vente litt da... (Altså, enda litt, hehe)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...