lørdag, august 22, 2009

Et MEME som gis videre til de som har lyst

1. Hva gjorde du for ti år siden?
For 10 år siden var jeg 27 år. Jeg var nygift og hadde nettopp vært på bryllupsreise på loffen i Danmark.
Jeg hadde vel akkurat blitt befruktet med mitt yngste barn, men ikke oppdaget det ennå.
Jeg jobbet som miljøterapeut i et bofellesskap og bodde på et nedlagt gårdsbruk.
Det var ca 8 mnd siden jeg hadde flyttet tilbake til hjemstedet mitt, og jeg savnet Oslo, Stabekk og alle mine gode, vakre studievenninner.

2. Hvilke fem ting står på ?gjøre-lista? for i dag?
1. Støvsuge og rydde litt
2. Ta på finklær og sminke
3. Gå på familiebesøk
4. Nyte lørdagsfrien sammen med hulemannen og skjønningen
5. Se min nydelige datter gjøre seg klar til en festkveld med venner

4.  Fem ting jeg gjerne vil gjøre dersom jeg var milliardær:
1. Betalt ut nesten all gjeld
2. Pusset opp huset helt tipp topp, eller, brent det og bygget helt nytt,  og kjøpt opp bedriften som ligger på kaien nedenfor oss og gjort det om til turist/restaurant/gjestested.
3. Betalt hushjelp for resten av livet
4. Tatt en god og lang ferie til steder vi bare drømmer om å reise, sammen med alle våre barn.
5. Kjøpt ny bil til alle over 18 år, seilbåt, Harley til hulemannen, og en stor sum på konto til alle barna………
……… er det ikke flere punkter???

5. Steder jeg har bodd:
Fyllingsdalen
Kolsås
Stabekk
Oppegård
Morlandstø

God lørdag, alle sammen.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselig hilsen og gratulasjon fra deg :) Vær du sikker, barseltiden skal bare nytes! Og at tiden går fort er helt sikkert; synes ikke det er lenge siden storesøster var nyfødt. Man må virkelig passe på å leve i nuet og ikke hele tiden strekke seg etter tiden foran oss.

    Høres ut som fine planer du har for milliardene dine ;)
    Ha en riktig fin helg! Klem..

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...