torsdag, august 20, 2009

En magisk kveld

Konserten i går var helt utrolig. I tillegg til at jeg synes Coldplay er et utrolig godt band, så har det en egen måte å kommunisere med publikum.

Låtene som kom var gullkorn på en tråd. Vi var ikke kommet over gåsehuden fra en flott låt før den neste kom.

Scenen var den største som har vært i Bergen og på Koengen gjorde det at vi følte at vi nesten stod oppå scenen sammen med Chris Martin og de andre. I tillegg var det nesten tropenatt og tropevind i byen og det gav det hele et magisk preg.

Lyd, lys og effekter var imponerende og de hadde også en liten scene midt ute blandt publikum som de sang noen sanger fra.

Jeg har vært på mange konserter i mitt liv og i år har det vært 3 store. Dette var deffinitivt den aller beste

Her er noen smakebiter av filmer og bilder jeg har tatt selv (så kvaliteten er ikke superbra).

IMG_4397

IMG_4409

IMG_4413

IMG_4419

IMG_4426

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ! Der skulle jeg ha vært! Coldplay er min bil-musikk når jeg kjører lange turer.

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...