onsdag, juli 08, 2009

The King of Pop is dead………….

bloggbilder6

I dag har jeg sett på minnestunden for Michael Jackson. Litt uvirkelig at han er død. Han har jo eksistert som popidol hele livet mitt. Det blir på en måte som når Elvis døde, for min generasjon.

img206x117

Jeg har alltid vært fan, i varierende grad.
Stor fan på 80 og 90-tallet.

Jeg syns det er tristest at disse store stjernene dør så tragisk. Det er ikke særlig mange av de virkelig store som har dødd en naturlig død.
Elvis, John Lennon, Janis Joplin, Jim Morrison, Bob Marley og mange flere.
Jeg håper bare han får hvile i fred og at han ikke blir til en enda større pengemaskin for de griske ulvene etter sin død.

Og nå skal jeg legge meg med boken min “Prime Time” som jeg tror jeg har lest før (muligens den første jeg leste av Liza Marklund). Men jeg har også fått streng beskjed av hulemannen (som ikke har ferie ennå) om å lese i stuen før jeg legger meg og ikke på sengen…… Det blir jo ikke det samme….

5 kommentarer:

  1. Hei hei!Jeg så også på minnestunden i går..Tårene trillet spesielt da broren sang "smile" og datteren, Paris sin tale...Huffamei!Ja må han få hvile i fred..Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei på deg .-)
    Selv har jeg aldri vært noen stor fan av Michael Jackson, men det er rart med det....det er noen som liksom aldri skal dø. Han var en av de udødelige og vi fikk sjokk her i huset også da nyheten nådde oss.

    Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. God kveld..Takk for koselig kommentar.. jeg ser du er lærer..hvordan er det? Fortell.. :)
    Om 11 dager får jeg vite om jeg kommer inn på lærerhs i Oslo..mange søkere så..Håper..Vil veldig gjerne! Klem til deg:)
    Ps.Vet du hvordan man får you tube på bloggen?

    SvarSlett
  4. jeg så deler av den...og fikk veldig klump i halsen!!! har så vondt av de skjønne barna hans!!! håper de blir ordentlig tatt vare på...syns han pappa'n til MJ ser så sleezy ut:///

    god helg til deg og dine:))
    klem tara

    SvarSlett
  5. Heisann !!

    ville bare innom år å takke for kommentar og får å ønske deg en kjempeflott helg.

    jeg vet ikke...jeg likte liksom aldri MJ jeg...
    men dyktig var han.
    men vet ikke ....årsj hele fyren...tom før det ble kjent pedofiliryktene...
    Men RIP.
    Fyren treng fred og respekt.

    klem

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...