lørdag, juli 04, 2009

I varmen gjør vi så her

Først våkner vi alt for tidlig fordi det er varmt og fordi ikke alle i omgivelsene våre har ferie (industrien begynner å banke og hyle og skrike i maskiner kl 7!!!)

Så slapper vi av inni huset fordi der gjør varmepumpen det kaldt og kjølig…

Så kjører vi alt for lenge rundt om i ulike ærend for vi endelig kommer oss til stranden….

IMG_3773

Skjønningen og jeg stresser ikke. Vi nyter fridagene og koser oss sammen, mamsen og lillegutt
(bortsett fra at jeg er drittlei av alt maset om å få-f-få, og det sure humøret når svaret er nei)… (det skal bli et innlegg en annen gang)

IMG_3774

Så til slutt ender vi to på beachen…… Med båt, årer, stol, kjølebag og strandveske….

IMG_3780

Her var i til skjønningen skalv fordi han frøs ,da gikk vi og kjøpte is….. (fniis)

Og jeg har altså badet (stupt!!) i sjøen i dag…. og det før min kjære hulemann har vært i nærheten av vann på kroppen…

IMG_3776

2 kommentarer:

  1. Det er mye spennende å få-få-få om dagen, særlig i oppblåsbare plastdingser, dykkebriller, svømmeføtter, båter og you name it. Man får holde lommeboka tett til brystet (selv om jeg hadde likt mange av de tingene selv, hehe). Det er deilig med sånne dager, nyt dem fullt ut! Her har vi første hele dag med regn på leeenge.

    SvarSlett
  2. Så fint dere har hatt det! :) Men uff, jeg må innrømme at jeg kjenner meg igjen i det "å-få-få" tilstanden du skriver om. Det er nesten litt fælt å se tilbake på det :P hehe.
    Her har vi ikke hatt det så varmt som dere, men vi klager ikke!:)
    Ha en fin kveld da.

    Klem julianne!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...