mandag, juli 06, 2009

Happy Birthday my sweetie….

IMG_3797

IMG_3798

IMG_3799

IMG_3800

IMG_3801

IMG_3803     

I dag har i hatt 30 gjester her i huset. Heldigvis at vi har så stort hus at alle får plass i stuen.
Min datter var 18 år i mai og endelig kunne vi gi henne en stor og flott bursdagsfeiring.

Hennes mors familie (altså min), hennes fars familie og hennes stefars familie var alle sammen til stedet. Med besteforeldre, tanter, onkler, fetre og kusiner var vi en herlig gjeng.

Det er så fantastisk at vi alle kan være sammen.

Håper hun også setter pris på det.

Dette er bilder av bare noen av kakene vi hadde. Til så mange mennesker trenger vi mange kaker:

  • sjokoladekake
  • muffins
  • boller
  • vaniljekremhorn
  • brownies
  • marengskake med krem, jordbær og sjokolade
  • bløtekake
  • ostekake
  • nøttebunnkake
  • gulrotkake

Barna hadde eget bord

IMG_3804

Og vi var alle enige om at det hadde vært en hyggelig dag

2 kommentarer:

  1. Mmm, yummi! Ut fra kakene å dømme, så det svært vellykket ut, hehe. Jeg er en kakemons. =o) 18 er stort, både for 18-åringen og foreldre. Det er et slags skille der, liksom.

    SvarSlett
  2. å du og du!!!
    jeg ELSKER kaker!!! de så sinnsykt gode ut...hele lista så god ut;)))

    18 år, ja!!! jeg syns det var rart å få en 14 åring i hus....kan tenke meg det er spesielt når de fyller 18!!! hun fikk seg ihvertfall en skikkelig kakefest:o

    kos dere videre!!!
    klem tara:)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...