mandag, juli 06, 2009

13 år, kjære……..

picasabackground.bmp

Se på oss……

CCF06072009_00000

I dag er det 13 år på dagen siden denne festen og vi satt slik som dette hele kvelden. Pratet, tullet og flørtet.
Vi var barndomsbekjente og det var lenge siden vi hadde treffes. Etter denne kvelden har vi kun hatt øye for hverandre.

Du har gitt meg en kjærlighet som jeg aldri trodde jeg skulle være heldig å få. Den gangen gav du meg støtte og mot som ingen hadde turd å gi før, en stahet som jeg tror det er få som er i besittelse av.
Den har du fremdeles og det beundrer jeg ved deg…

Du er min alller kjæreste, min beste venn og min trygghet. Du er vakker både inni og utepå, morsom, trofast og en absolutt
JA – person.
SEXY – ja, det må jeg ikke glemme…. 
jeg er så innmarig forelska i deg

Vi har fostret 4 barn og de er fantastiske alle sammen.

Vi har også 10 års bryllupsdag i år og det skal få den oppmerksomheten som vi syns den fortjener. Det at vi har klart oss i disse årene, er kanskje ikke så stort, for andre eller sett et helt liv i perspektiv.
Men vi to vet hvordan vi setter pris på hvert år og hver dag vi er sammen og at vi har klart å karre oss over hver eneste hump. Med vårt overlevelsesinstinkt, din og min stahet i sammen så skal vi også sitte sammen på terrassen og se utover fjorden i mange, mange år fremover.

Jeg elsker deg herfra
til evigheten……

Denne er til deg:

Remember those walls I built
Well baby their tumbling down
and they didn`t evev put up a fight
They didn`t even make a sound
I found a way to let you in
but I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now

It`s like I`ve been awakened
every rule I`ve had your breaking
It`s the risk that I`m taking
I ain`t never gonna shut you out

Everywhere I`m looking now
I`m surrounded by your embrace
Baby I can see you Helo
You know you`re my saving grace
You`re everthing I need and more
It`s written all over your face
Baby I can feel you Helo
pray it won`t fade away

I can feel your Helo
Helo Helo Helo
I can see your Helo
Helo Helo Helo

Hit me like a ray of sun
Burning throuhg my darkest night
Your the only one that I want
Think I`m addicted to your light
I swore I`d never fall again
But this don`t even feel like falling
Gravity can`t forget
So pull me back to the ground again

It`s like I`ve been awakened
every rule I`ve had your breaking
It`s the risk that I`m taking
I ain`t never gonna shut you out

Everywhere I`m looking now
I`m surrounded by your embrace
Baby I can see you Helo
You know you`re my saving grace
You`re everthing I need and more
It`s written all over your face
Baby I can feel you Helo
pray it won`t fade away

I can feel your Helo
Helo Helo Helo
I can see your Helo
Helo Helo Helo


6 kommentarer:

  1. Hei hei!Gratulerer så utrolig masse...et koselig innlegg! Lurte på hvordan man får you tube inn på bloggen?Klem fra Lotta:)

    SvarSlett
  2. Gratulere med deres 13 år sammen:) Er alltid koselig å lese om folk som har det fint sammen! Selv har jeg vært gift i åtte år, og vi har det flott sammen:)
    Liker bloggen din, og kommer gjerne innom igjen!

    SvarSlett
  3. Ntåå, så kooselig! =o) Gratulerer med jubileum i år. Dere så absolutt søte ut på det tretten år gamle bildet, hihi, og om jeg får si det, enda bedre ut i dag. Håper dere hadde en fin dag!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 13 års kjærlighetsdag.
    ;)
    ser du som jeg liker mads mikkelsen,
    Jeg kan nok misunne deg med å si at jeg faktisk har truffet han;)
    Smeeeeeeeeeeelt.
    ha en finfin onsdag

    SvarSlett
  5. dere er no så herlig så........ gratulere

    SvarSlett
  6. For ett herlig innlegg! Gratulerer så masse med jubileum og kjærligheten :D

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...