søndag, juni 21, 2009

MEME…….

meme1

♥ Hva er du opptatt av for tiden?

At sommerferie skal begynne og at neste års jobb skal være i boks. Å nyte dagene med fint vær sammen med mann og barn.

♥ Hva har du på deg i dag?

Min datters haremsbukse som hun kjøpte i Spania i fjor (jeg har lånt den under tvangstillatelse) lys grå singlet, mørk grå t-skjorte og pytebånd rundt hodet. Hadde svart silkejakke og ballettsko før i dag i tillegg….

♥ Hva skal du spise til middag?

Min kjære bonusdatter ble 14 år i dag og hun valgte å gå på Peppes for å spise. Kjempekoselig og hun fikk is med fyrverkeri og sang til….

♥ Hva vil du gjerne lære deg?

Jeg vil gjerne lære meg å slappe av og ta alt i livet litt mer som det kommer. Jeg vil lære meg å ikke hele tide stebe etter å være “flink pike” (både til egne og andres forventninger)
Jeg vil lære meg tango.
Jeg vil lære meg å gå med rett og rak rygg (bokstavelig talt, jeg har alt for krum rygg)
Jeg vil lære meg å være mer tolmodig.

♥ Hva hører du på akkurat nå?

Hulemannen når han sitter ved siden av meg og spiller støyete Play Station 3 spill –

♥ Hvordan er ditt favorittvær?

Strålende sol og blå himmel, helt uavhengig av temperatur. Kaldt eller varmt.

♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?

Få orden på økonomien som har vært et kaos i flere år. Å få badet ferdig oppusset etter 3 år uten…!!!

♥ Hva syns du om den personen som tagget deg?

En beundringsverdig dame med et fantastisk pågangsmot og positiv holdning til det som hender i livene som vi lever.

♥ Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det være?

Akkurat på den plassen som mitt nåværende hus er nå. Eiendommen er fantastisk og utsikten ubeskrivelig.
Men jeg ville utradert industrien som ligger tett opptil.
Eller på en øy i Hellas som jeg kunne bodd i noen år eller en del av året.

♥ Hva vil du gjerne ha akkurat nå?

Gå å legge meg

♥ Hva vil du gjerne bli kvitt?

All gjelden og regningene som vi har. Den usikre økonomisituasjonen i hele verden. Forurensing og miljøkatastrofer. Krig og fattigdom…

♥ Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra?

Til det ferdig innredete huset (ovenfor) som venter på Naxos, Hellas sammen med hulemannen og alle barna.

♥Hvilket språk vil du lære?

Jeg ville lært om igjen både fransk og intaliensk. Gikk språklinjen på gymnaset og hadde engelsk, fransk, tysk og italiensk . Litt for mye på en gang og jeg hadde nok hatt bedre utbytte av det med litt mindre å gape over.

♥ Hva ser du etter i en venn?

Humoristisk sans, evne til å lytte og bruke tid på vennskap. Fordomsfri og lojal.

♥ Hvem vil du gjerne møte?

Ungdommer som går på skolen fordi de VIL lære

♥ Hva slags musikk liker du?

Alt mulig. Rock, pop, hip-hop, R&B, electronica, chillout….
Noe klassisk, opera og jazz men ikke alt.

♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?

Har ikke noe typisk favorittplagg. Har en grønn tunika fra Indiska som jeg liker veldig godt.

♥ Hva er drømmejobben?

Fast stilling i 100 % ved den videregående skolen som jeg jobber på nå. 

♥ Har du noen favorittmodeller?

Nei det spørs hvilke type modell det er spørsmål om. Fotomodeller har jeg ikke noen favoritt, men det må være en som ser ut som en vanlig kvinne, og ikke undervektig i forhold til høyde.
Modeller som i rollemodeller har jeg flere av mine arbeidskollegaer.

♥ Hvis du hadde 1000 kroner nå, hva ville du brukt pengene på?

Gipsplater til badet
En regning
En fin kjole
En fin bukse til hulemannen
Nye klær til minstemannen
Mer beis til terrassen
og så videre og så videre…..

♥ Beskriv stilen din?

Som en kiste full at hemmelige overraskelser som forandrer seg hver gang lokket blir åpnet. Vet aldri fra dag til dag.
Et ord? - fresh

♥ Hva var det siste motebladet du leste?

KK

♥ Den siste cd-en du kjøpte?

Det er lenge siden det….. Kan ikke huske det. Men den siste sangen jeg lastet ned på nett var Black Eyed Peas “Pow-bow-bow” (tror jeg den heter)

♥ Hva hørte du på da du ble tagget?

Det er så lenge siden (litt dårlig samvittighet for å bruke alt for lang tid) så det kan jeg ikke huske. Kanskje det var musikk fra p3, nettradio, DJFriendly, som jeg alltid hører på når jeg sitter og jobber på arbeidsplassen min.

♥ Hva vil du akkurat nå?

I livet? – Fast jobb, som jeg skrev lenger oppe, til både meg og hulemannen.
Være flinkere til å fokusere på de positive sider ved livet og stoppe opp og nyte det akkkurat nå.

Akkurat nå, kl 01.45 søndag 21.juni? – kype inn under dynen med en varm kropp i skje.

Jeg tagger Tara, Fotballmamma, Neglecta, Vivi, Put it in a box, Julianne, Prinsesse Novali, Josefin og Merete.

Lykke til jenter.

1 kommentar:

  1. Ojda, jeg har enda et sånt liggende fra noen dager tilbake. Er skikkelig dårlig på sånne meme'er, men jeg lover å gi det et hederlig forsøk. =o)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...