søndag, juni 21, 2009

Kino kveld med snuppa mi

I kveld skal jeg og snuppa min (min 18 åring) på kino. Hun har innimellom god smak på filmer (etter min smak, selvfølgelig, og jeg har jo ENORMT god smak på filmer…)

Vi skal se denne filmen:

untitled

Vatikanet trues av en kraftig tidsinnstilt bombe. I et desperat forsøk på å stanse eksplosjonen, allierer Langdon seg med den vakre og mystiske forskeren Vittoria Vetra (Ayelet Zurer). Sammen kaster de seg ut i en dramatisk jakt gjennom forseglede gravkamre, farlige katakomber, øde katedraler og det mest hemmelighetsfulle hvelv på jord - det glemte gjemmestedet til Illuminati.

Vi gleder oss

2 kommentarer:

  1. Gled dere! Filmen er super!:)
    Klem Julianne!

    SvarSlett
  2. ja du kan tro jeg er misunnelig;) har snakket med daniel flere ganger...og han har det helt fantastisk:))) de går fra konsert til konsert...og suger til seg festivalstemningen!!!
    nå koser jeg og mikael oss med diverse tv-programmer ( mikael zapper;))

    klem tara...

    ps..var filmen bra???

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...