søndag, juni 07, 2009

Jeg setter stor PRIS på...

Neglecta og hennes blogg. Jeg følger bloggen og hver gang det kommer opp nytt innlegg spretter jeg innom for å lese. Jeg har alltid store forventninger om hva jeg skal lese, og jeg blir aldri skuffet.

I dag var det et ekstra gøyt innlegg, om enn ikke et som jeg ventet.
Neglecta har tildelt meg en pris for kommentarene jeg legger igjen på bloggen hennes, og det setter jeg stor pris på.

Det er, som hun skriver selv, ofte lett og noen ganger vanskelig å gi kommentarer på blogger man leser. Men jeg syns det er viktig å legge igjen spor etter seg. Jeg tror at ved å gjøre det så viser man at bloggene og innleggene betyr noe for en og man får også nye venner.

youdontsayw 
“We give and get awards for having a great blog and being a good friend. What I want to award is those people whose comments have meant THE WORLD to me. It takes time to visit a blog and leave a comment … I wanted to recognize some special bloggers whose comments have made such an impact on me. The “You Don’t Say?” Award is awarded to these special bloggers in hopes that they will pass the award along to 5-10 of their best commenters!”

Jeg skal sende denne videre til de jeg gjerne vil berømme for å kommentere på min blogg.
Jeg kan og vil ikke komme utenom å sende denne prisen tilbake til Neglecta. Hun kommenterer på innleggene mine ofte og hennes kommentarer er gode (bare så du vet det!!) og de gjør ofte at jeg smiler og blir glad.....
Ellers syns jeg De små gleder og Julianne skal få en oppmerksomhet for de varme og koselige kommentarene hun legger igjen på mine innlegg.
I tillegg vil jeg berømme Molly for alle kommentarene hun har lagt igjen hos meg, og spesielt for all hjelpen hun har gitt med mitt nyblogger-liv.

Ellers vil jeg gi prisen til
Happy in Pink
L i n d a l o v e

Tusen takk for at dere bruker av deres tid og tålmodighet for å lese og kommentere på min blogg.

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for pris i retur! Du har sko og greier her inne, hehe, og lette lystige saker som er hyggelig å kommentere på. Hellig Lykke blitt litt sånn, hmm, kom-inn-og-sleng-beina-oppi-sofa'n-blogg. Og sånne blogger liker jeg!

    SvarSlett
  2. Det å gi og få kommentarer på sine innlegg er koselig. Man setter spor etter seg og får nye venner. Jeg følger mange blogger, kjente og ukjente, og det er så koselig når man oppdager noen nye som følger ens liv. Bloggen er jo mest for meg, men like mye ønsker man jo å bli sett.
    Benytter anledningen til å skryte av din fine blogg og takke så mye for alle koselige kommentarer du legger hos meg :D

    Ha en strålende start på uken!

    SvarSlett
  3. Så skjønn du er da!! Tusen takk!! Jeg har jo egentlig tatt "bloggeferie", men jeg måtte bare ha meg en liten runde i dag og der hadde du gitt meg en award.. Det var kjempekoselig på en mandag kveld! Tusen takk :o) Håper du får en super sommer!! Skal nok titte innom deg av og til :) Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. FAntastisk flott introbilde til bloggen din! Hege

    SvarSlett
  5. Neglecta: sko er greier, vettu.... ønsker meg gladiators nå i sommer :-)
    Merete: Bare koselig, du har en fin blogg. Jeg liker tegningen til høyre "I know I`m strange, but what are you". Det passer til meg :-)
    Lindalove: bare hyggelig. Koselig å gi en fin "ferie"-oppmuntring
    Pepperkverna: takk for det. har tatt det selv i gamlebyen i Warzsawa...

    SvarSlett
  6. Hehe, sånn går det når man har bloggleserunden etter midnatt... Jadda...

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...