fredag, juni 26, 2009

God helg på fjellet

I dag reiser jeg og skjønningen på fjellet til min mor. Han skal ha med seg en kompis, så det blir helt sikkert kjempekos. Vi gleder oss. Vi skal gå tur i fjellet, grillle ved elven, late oss og bare nyte fjell-luften.
Jeg må huske å pakke solkremen ihvertfall

Jeg skal ta masse bilder av det vakre fjell landskapet. Jeg blir helt borte fra blogglandia hele helgen og da kan det være greit med pausebilder fra samme fjell, men fra en annen årstid – nemlig høsten. Den er jammen vakker den også.

004

005 

009

011

012

019

020

mjølfjell

mjølfjell2

mjølfjell3

022        

SE PÅ DET BLIKKET!!!

Dette er skjønningen da han var 7 1/2 år, for 2 år siden. Det blikket sier mye om personligheten hans. Han lever opp til navnet sitt og en viss svensk navnebror fra litteraturen….

3 kommentarer:

  1. Så flotte bilder derfra - gleder meg til å se fra denne turen også. Skjønn gutt da, skikkelig sjarmørblikk ;)
    Håper dere har kost dere masse :D

    SvarSlett
  2. Fantastiske naturbilder!!!!! Nå fikk jeg lyst å hive på meg jobbeskoene og løpe i fjellet! herlig! tusen takk!!

    klem camilla

    SvarSlett
  3. det skulle være joggeskoene....!;) Sent her..

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...