mandag, juni 08, 2009

En deilig tur....

I går var vi på en deilig tur til Vindenes kvarven....
3 timer brukte vi.
Mistemann og minstejenta badet i det KALDE vannet

070620091068

070620091066

Min snille, koselige og gode venn og svoger var med

070620091069
Med hulemannen i bakgrunnen

Og min nye, sprudlende og omgjengelige svigerinne var med

070620091070

Vi koste oss alle helt ute på Kvarven alle sammen.
Den flotte dalmatineren som er med er min svigerinne sin og har det fantastiske flotte navnet:
Henrik Ibsen XO nr1

070620091071

Hjem igjen var det litt tungt for skjønningen men hulemannen er superflink til å motivere med nos og drifting (har med biler å gjøre)...

070620091074

En fantastisk deilig tur som gir oss godt overskudd til en ny arbeids- og skoleuke.

Ønsker alle mine lesere en flott uke. Jeg skal på Bruce Springsteen konsert seinere i uken, kommer tilbake med bilder og inntrykk.

6 kommentarer:

  1. Så skikkelig deilig ut.Flott terreng.Klumpen til mormor er en tøffing.Ser ut som han har lært seg og svømme siden han ikke har vest på.Koselig å lese bloggen din.Masse glad i deg. klem fra mamsen.

    SvarSlett
  2. Turen ut på Kvarven er kjempefin. Å gå på tur med hele familien, eller å løpe/gå utover som trim - helt perfekt.
    Vet du forresten hvor man går ned til Kvednavannet på 'badeplassen'?
    (Holder til høyre etter den første grinden.)
    :-)

    SvarSlett
  3. Ser herlig , men litt kaldt;) Ser mamsen er her; Heisann mamsen!!!

    Du er tagget:)

    SvarSlett
  4. Det så ut som en deilig tur! Så kjekt å ha ett sånt sted man kan gå til, selv om turen var ganske lang! Men brrrr! Tøffinger som badet :D

    Bruce Springsteen blir nok litt av en opplevelse! Kose deg der! :D

    SvarSlett
  5. sånne turer som dette er gull verdt!!! en flott gjeng:))) men jeg syns badevannet så litt for kaldt ut;)

    og tuuuusen takk for prisen:))) prøvde å legge igjen kommentar på innlegget for ett par dager siden...men hver gang jeg gikk inn på kommentarer, kom det opp at denne siden er ikke tilgjengelig (eller no sånn)...
    satt veldig pris på det ihvertfall:)))
    og de små hilsenene på "pieces" bloggen min er superkoselige!!! hadde egentlig ikke regnet med å få noen kommentarer på den bloggen...så det er veldig veldig koselig for meg:)))

    kos deg videre...
    klemmer fra tara:)))

    SvarSlett
  6. Hos deg har jeg ikke vært før, men skal nok følge deg. Fin blogg du har, og skal se litt mere nå. Ønsker deg og dine en fin helg.

    Titt innom meg hvis du vil.
    Ann<3

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...