søndag, mai 31, 2009

Vi har flyttet ut......

IMG_3573

på terrassen.....

Her sitter jeg og hulemannen hver kveld om sommeren....... så lenge det er varmt ute.....
Men ikke fortvil, blir det kaldt så har vi varmelamper i taket, vi har peis (den runde foran her) og jeg tar ut hver sin sovepose også, jeg....
Dersom vi går tom for samtaleemner (det kan faktisk skje) så har vi til og med et lite tv som vi tar med oss ut.....

Her lager vi mat, spiser, sover (ikke om natten) og koser oss.
Vi har dette som vårt samlingspunkt hele sommeren. Barna, barnas venner, familie og venner er velkommen både fra fjern og nær.

Fredag hadde vi venner på besøk, som forøvrig tok minstegutten med seg på helgetur fra lørdag til mandag....
Dette er litt av det vi koste oss med på terassen....

kamerabilder3

kamerabilder4 

Jeg må også få takke alle som er så snill og kommenterer inn på innleggene mine og som gir meg litt tid og oppmerksomet. Jeg blir så glad og smigret av alle de fine ord dere skriver til meg.
Tusen takk!!!

God pinse til alle sammen....

2 kommentarer:

  1. ikke noe er bedre enn norsk sommer på terassen - her "glemmer" vi av å nyte det fine været vi har - jeg sitter å jobber litt og hvordan tvinger jeg barna med meg ut da???
    ha en fortsatt fin helg - enda en dag igjen!!

    SvarSlett
  2. Der så det utrolig deilig ut! God plass på terrassen er deilig, og med litt tak over blir det anvendelig også på dager det er litt kjøligere.

    Ser dere har kjøpt tacospydene fra den nye grillserien på Rema; var de gode? :D Har vurdert å prøve de vi også nemlig, men ikke kommet så langt enda.

    Ha en flott mandags ettermiddag.

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...