fredag, mai 08, 2009

Sko -shopping.....

Jeg og min  kjære venninne var på sko-shopping for to dager siden...
Søren også, jeg hadde dessverre ikke noko cash på kontoen men det hadde jammen jenta mi.... hun kjøpte 4 par.....

Heldivis skal denne happeningen være til slutten av måneden og da kan det jammen være jeg tar meg en tur til... Det beste var at de kostet kun 250,- / 350,- / 450,-

Her er noen bilder:

060520091035

060520091036

060520091037

Tenk om jeg hadde klart å gå med disse skoene? Hulemannen ville gjerne jeg skulle gå tilbake når lønnen var kommet på konto........

jessica simpson

Fra denne damo....     n512660462_6095919_9868

2 kommentarer:

  1. Oh, me like! Selv om skapet mitt ikke ser sånn ut for øyeblikket, så har jeg hatt skodilla fra jeg var liten jentunge. Grein meg til sko som ikke satt ordentlig på foten engang og ble brukt bare på trass. Når jeg ikke MÅ ha sko, unngår jeg skobutikker. Det er nærmest som å helle bensin på bålet. Lommeboka blir glovarm bare av å gå forbi inngangene... Disse var lekre og jeg er helt enig med Hulemannen - som for øvrig høres meget fornuftig ut. *glis*

    SvarSlett
  2. Noen ord fra en stolt mor.At du kan skrive,det vet vi fra før,(kjempe lange stiler :-))så dette har du absolutt evner til.Skriver masse bra og fine bilder.Keep on my dear :-))

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...