mandag, mai 25, 2009

Pakkepost !!

I dag har jeg vært i posten og hentet to pakker til meg selv...

IMG_3519

Disse ultra kule kloggene har jeg fått tilsendt fra Molly-jenta og det sier jeg TUSEN TAKK for....

I tillegg har jeg handlet hos Monome og kjøpt disse nydelige øredobbene. IMG_3526

I tillegg fikk jeg en lite gave med og det var utrolig hyggelig. IMG_3523

Nå skal jeg lage middag til de barna som ikke en kvalme og dårlig og til hulemannen som kommer hjem tidligere i dag. Vi skal på fotballkamp med minstegutten (i regnvær) og jeg skal på treff med de som jeg tatt videreutdanningen med.

Ønsker alle en riktig god mandagsettermiddag...

Jeg har forresten registrert meg på http://bloggurat.net/minblogg/registrere/0346f886031f59fd719485bb752d710c41222534http://bloggurat.net/minblogg/registrere/0346f886031f59fd719485bb752d710c41222534

6 kommentarer:

  1. jeg har vist ikke helt fått med meg kloggemoten ennå jeg - men da har jeg flere ting å glede meg til den 24 juni da jeg lander i Norge og kan bli litt oppdatert!!
    For jeg skal si deg det jeg at jeg hadde byttet bort bolig i sydligere strøk mot å bo mye mye nærmere mine tre tantebarn - ja jeg ringer ikke for bare tanken får tårene til å stå i øya på meg - syns det var ille da første ble født, men nå - eller det kan hende det er akkurat pga at jeg vet hva det er at det er MYE MYE værre nå!!
    MEN det var jeg som flyttet, det var jeg som valgte - angerer ikke på valget på mange måter - er lykkelig, men betaler en høy pris!!

    SvarSlett
  2. også :)
    god mandagskveld til deg også!

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du har handlet hos Hilde (Monome)!! Det er min mann sin kusine og hun er bare så dyktig! Hun har så mye forskjellig men samtidig en helt egen stil ;) Jeg har allerede kjøpt 4 par øredobber og venter på 5 til..Kos deg med gaver!! klem fra Linda :O)

    SvarSlett
  4. Fine sko i posten, da gjør det vel ingen ting om det regner! =o) Her har det for øvrig vært vårens fineste dag, men er meldt elendig i morgen som det skal være uteavslutning på skolen... hrmf.

    Jeg kikket på et par nydelige tresko her om dagen og ble forelsket ved første blikk - helt til jeg kikket under og så prisen - 1250 blanke norske kroner. Da var det ikke særlig til trøst at kassadama sa de kostet 600 kr mer lenger ned i gata.

    SvarSlett
  5. Hei
    Bare veldig koslig at du vil følge min blogg... Har kikka litt på smykkene til Monome... trur kanskje eg må handle litt :-)

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...