lørdag, mai 02, 2009

Nå har jeg allerede…..

1210751030000_ons_Spinning-hoved_1890683298x510r

….. vært og trent
…… dusjet
…….. kjørt mannen på fotballkamp
……… stryket pynteklær
……….kjørt lillegutt i bursdagsbesøk
……… spist lunsj

Og nå skal jeg

……… bake boller
……… bake sjokoladekake
…….. bake bløtekakebunn
…….. hente mannen og skjønningen
……... handle bursdagsgave til den beste gutten i verden
……. handle litt til….

Og da er bare halve dagen gått…. Det er så deilig  når jeg klarer å komme meg opp før kl 10. Da har jeg god samvittighet for meg selv og det jeg har lyst å fylle dagen med…….

Denne sangen hørte jeg på radioen da jeg kjørte hjem fra trening. Jeg blir lattermild og i godt-godt humør fordi dette minner meg veldig om russetiden min i –94. (den jeg feiret da jeg tok 3 klasse om igjen. Den første gangen var jeg høygravid og lå på klinikken med en nyfødt tulle på 17 mai)

God lørdag til alle sammen

1 kommentar:

  1. Hei:))

    Er det ikke nydelig med sånne dager?
    Jeg har hatt en sånn dag i dag jeg også.Og da koser jeg meg som bare det.

    Er enig med deg i innlegget ditt lenger ned om krf og homofili:))
    Ha en kjempefin kveld:)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...