onsdag, mai 27, 2009

Min venstre hånd

IMG_3528

bruker jeg til å følge tiden med.....
På den har jeg klokken
Jeg liker å følge med på tiden
men jeg liker ikke at tiden går...

Min høyre hånd

IMG_3534

bruker jeg til å skrive med, spise med, holde med
Med den gjør jeg avtaler og holder løfter
På den har jeg gifteringen,der har den vært i snart 10 år

På fingrene liker jeg store smykker

På huden er merker etter livet jeg har levd
På huden kommer rynkene mine

Med hendene stryker jeg kinnene til barna mine
Med fingrene stryker jeg huden til min elskede...

Gjennom fingertuppene kjenner jeg livet...

I dag vier jeg mine hender oppmerksomhet

9 kommentarer:

  1. hmmm så sant så sant..... vakkert skrevet.

    SvarSlett
  2. Det var en vakker oppsummmering av hendene :o) Jeg liker heller ikke at tiden går..jeg liker ikke å følge med på tiden engang.. Ha en strålende kveld! :o)

    SvarSlett
  3. For et fint, vakkert og annerledes innlegg ;o)
    Du har flotte hender!
    klem og god natt! J.

    SvarSlett
  4. så fine hender du har - vet du jeg bruker ikke NOEN av ringene mine om dagen jeg - ikke gifte ringen en gang - ja den er det lenge siden jeg sluttet å bruke - aner ikke hvorfor, MEN jeg er nå gift med hjertet da - så det forandrer jo ingenting!!
    ha en fin fin STRÅLENDE helg!!!

    SvarSlett
  5. Jeg er venstre hendt så jeg bruker venstre hånden til det meste.
    Jeg bruker bare gifteringen til hverdags.
    Det er for at jeg kan ikke bruke andre ringer på jobb.

    Ha ei fin pinse:)

    SvarSlett
  6. Hei :-)

    Kjempefin blogg!

    Ser at vi i tillegg til de opplagte, har flere ting til felles. Nevner i fleng: Banner som bryggesjauere, drikker rødvin, digger Mads Mikkelsen og bruker mye tid foran pc-en...

    SvarSlett
  7. sitter her og leser noen fine innlegg og gleder meg til å føle de myke,gode,følsome hendene dine.utrolig hvor spennende du kan få de mest naturlige tingene vi har på kroppen til å være .veldig stolt av deg

    hilsen hulemannen

    SvarSlett
  8. tusen takk for så koselige kommentarer:) setter så stor pris på at du leser bloggene mine...og at du liker dem;)

    du skriver så flotte innlegg...litt annerledes lissom:))) det liker jeg!!! tror faktisk ikke du ligger på lista mi...det må jeg ordne med en gang!!!

    kos dere i pinsa...klem tara:)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...