mandag, mai 04, 2009

Mens jeg sitter her og venter.......

på at legekontoret skal åpne og ta imot min telefon så kan jeg jo blogge litt.....
Minstemann har fått et utslett på foten som utviklet seg til å se ut som tre ringer og når mormor så det sa hun at det lignet på flåttbitt...... det hadde ikke mor eller far tenkt på en gang.... Derfor må vi ringe til legen nå.....

I går da vi hadde fullt hus av stort og smått i familien, valgte jeg å lage middag og kaffe/kaker til alle mann. Det er så sjelden vi ser hverandre syns vi, at da er det greit å ha de her en stund.

Det kan lett bli mye oppvask og rydding da, men for å unngå det, dekket jeg med papptallerkener.
Her vil jeg vise litt om hvor greit og fint det egentlig kan bli selv  om det ikke er porselen og krystall.........

P5030119
Dessertskåler i plast kjøpt hos Kremmerhuset for 29,-

P5030122 
Papptallerkener med tulipan på kjøpt hos Nille

P5030121

P5030118

Ha en fin uke alle sammen

1 kommentar:

  1. For en utrolig fin spistestue :)
    Hvilken design er det?

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...