mandag, mai 04, 2009

Kjære deg.......

P5030129

.... jeg er så fantastisk glad i deg......

Dette er min kjære bror, som gjør seg til når jeg skal ta bilde.... (Jeg sa jeg skulle blogge han og det tror jeg han egentlig hadde lyst til)

Fra den dagen han ble født, 2 1/2 år etter meg, og til den dagen jeg fylt 18, var vi hund og katt, kranglet og holdt på å ta livet av hverandre.

Nå er vi verdens beste venner og står sammen i tykt og tynnt. Og jammen har vi hatt mye å stå sammen mot......

I en bok fant jeg:

PROBLEM:

  1. Bulket bil
  2. arbeid-arbeid-arbeid
  3. kranglet med kjæresten
  4. oversvømmelse på kjøkkenet
  5. fått influensa
  6. barna har gjort noe bra
  7. barna har gjort noe fælt
  8. føler meg ensom og forlatt
  9. familiemedlemmer som er håpløs

LØSNING:

mikrofon

PRAT MED MIN KJÆRE BROR OM DET.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...