onsdag, mai 06, 2009

Jippi...... jeg har vunnet......

Jeg har fått min 1 award......

Jeg er så hoppende glad og stolt.... Tenkt at denne denne fantastiske damen syns at min blogg er verd en pris!!!
..... og det selskapet jeg har fått den i er jo helt utrolig!!

Award_19_februar

Utmerkelsen lyder som følger:

“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold.Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.“

Å få en slik pris betyr mye for meg, ikke fordi jeg skriver fordi andre skal lese det, men fordi andre syns det jeg skriver er interessant nok til å komme flere ganger tilbake for å lese det jeg skriver.....

Tusen takk Molly

Denne utmerkelsen vil jeg gi videre til   Tara og guttene hennes. Hun skriver så nydelig om hennes sønn og bildene er vakre. Til Jorid og hennes Noe på hjertet, min gode kollega  som jeg ikke vil miste.... Fotballmamma  og A-mora får også ta del i denne utmerkelsen og siste men ikke minst Neglecta, som skriver vakre, pirrende og følelsesladete innlegg.

1 kommentar:

  1. Næmmenatteååh =o))) Tusen takk! De siste dagene har jeg gransket skriveriene mine med en mer og mer synkende følelse i magen. "Jeg er ikke bra nok, alt for kjedelig, for lite personlig" osv osv. Ja, for å si det på en annen måte - denne utmerkelsen trengte jeg akkurat nå! Tusen takk igjen! *klem*

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...