fredag, mai 08, 2009

Drømmemannen.....

Jeg er gift med hulemannen min og vi har 10 års bryllupsdag i sommer.
Vi har vært sammen i 13 år, har 4 barn (1 felles) og har kjent hverandre siden vi var 10-11 år.... (han har en kladdebok fra barneskolen hvor han har tegnet et hjertet med navnet mitt inni). Han er mannen i mitt liv og en gang skal jeg vie ett innlegg til han.

Men her er DRØMMEmannen min:

mads bilder

mads bilder1

Det er plenty med filmer jeg digger å se med denne DEILIGE karen...

Vi, jeg og hulemannen, er enige om at dersom vi får en unik mulighet til å "prøve" (det betyr at om jeg får sjansen på denne kjendisen) visse kjendiser så.........

6 kommentarer:

  1. Mads er en godbit for øyet. Som jeg sa i forrige kommentar - Hulemannen høres særs fornuftig ut. ;o)

    SvarSlett
  2. Mmjaa, han er kjempefornuftig ;-)Ihvertfall pen... hehe

    SvarSlett
  3. Så morsomt at vi skal på de samme konsertene og bor i samme by!! Jeg gleder meg skikkelig:o) Veldig koselig blogg du har også..Jeg legger deg til listen min jeg :o) Ha en super helg! -Linda :)

    SvarSlett
  4. Hehehe...Det var der det begynte på facebook;) Jaja, du har nå vært tro mot han også en stund da:) Er vel et lengre forhold til han enn til ektemannen...hehehe;)

    SvarSlett
  5. Molly: hahahahahahaha....
    Ja, du har jammen rett.... kanskje det er Mads`en jeg heller skulle vært trofast mot
    *fniiis* Jeg tror jeg alldri blir bedre på det punktet ;-)
    Linda: Ja, jeg gleder meg jeg også, spesielt til Madonna.... Legger deg til jeg også...
    God helg

    SvarSlett
  6. Kremt jeg har 8 par...men jeg har ikke flere med knyting igjen, men hvilken str. bruker du...37??? jeg har et par stykker igjen, og de er super!!!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...