mandag, mai 25, 2009

Det kommer til å gå bra.... bare hold ut

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det kommer til å gå bra
bare bruk litt tid,
og i mellomtiden.....
fortsett å tro på deg selv
og ta vare på deg selv;
forsøk å sette ting i perspektiv,
husk hva som er viktigst.
Ikke glem at noen bryr seg.
Søk etter de positive sidene
lær av erfarningene
og finn din vei til dine indre kvaliteter....
styrken, smilene, visdommen
og optimismen
som er en så spesiell del av deg.

Det kommer til å gå bra.
Jeg vet at det gjør det
fordi jeg kjenner deg.

av Barin Taylor

2 kommentarer:

  1. hmmm det der var bra altså...... Barin Taylor kan få sagt det

    SvarSlett
  2. takk...en herlig blogg! Det er det du har! jeg gleder meg til å følge med på deg og dine! klem camilla

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...