søndag, mai 24, 2009

Dagen derpå.....

Jeg brukte dagen i går veldig godt, syns jeg....
Utdrikkingslag for  min svigerinne som skal gifte seg med broderen.... vi begynte kl 11.30 og jeg var i seng i natt litt etter 04...
Hulemannen, den perfekte mannen som han er, hentet meg midt på natten akkurat når jeg ville han skulle komme.

Dagen i dag MÅ brukes på å ferdigstille eksamensoppgaven men foreløpig har jeg sett 2 filmer som er helt uteom det jeg pleier å se:

27-dresses-poster

1610327

Sååååå, må bare få skrotten min bort fra sofaen først...
Men skal bare se denne filmen ferdig først.
Men så skal jeg bare lage litt mat.....
Og snart må jeg bare lage middag til familien som ikke er her i huset slik at jeg skal få jobbe med eksamen i fred.....

1 kommentar:

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...