søndag, mai 24, 2009

Benicio del Toro

og Halle Berry gjorde at jeg ble sittende foran tv enda lengre enn jeg burde.....

Denne gangen var det en film akkurat av mitt hjertet og nå med hodepine etter en del sipping.... så anbefaler jeg denne til alle vidunderlige mennesker i hele verden....

thingswelostinthefireposter

En film med spesielle skuespillere som alltid rører meg når jeg lever meg inn i filmene de spiller.

En kvinne mister sin mann og en mann mister sin bestevenn.
bloggbilder3

En fin leveregel:
 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

bloggbilder4

bloggbilder5

4 kommentarer:

  1. har sett filmen...spesiell, men veldig god!
    Benicio er bare RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Jeg liker ofte spesielle filmer som andre syns er litt for sær... liker veldig godt filmer der ren smerte kommer sterkt frem og i denne filmen (glemte å skrive det) så er bilde og fotobruken helt fantastisk... Filmingen av en hånd under rennende vann, eller de svarte, helt åpne øynene til Halle Berry... Eller bildesekvenser som sier mer enn ord....

    SvarSlett
  3. Nydelig dame Halle Berry da! Har ikke engang hørt om denne filmen jeg ;) Kanskje det var et hett tips ;) Ha en strålende uke! -Linda :)

    SvarSlett
  4. Ja, dette var smerte filmatisert på en gripendene måte...sterkt! Det er ofte det enkle, som griper mest...

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...