søndag, mai 17, 2009

17 mai

17maiflagg

Dagen i dag har vært kjempefin men etter 10 timer i sentrum var det deilig å være hjemme igjen.
I dag hadde jeg vært så lur å glemt minnekortet i pc`en etter innlegget i går, men forhåpentligvis har mamsen tatt noen gode bilder som jeg kan få etterhvert.

Dagen i dag ble avsluttet med en FANTASTISK blåskjellsuppe (laget av meg...) og hvitvin...

Dessuten har vi sett på nesten verdens beste film. Den er så god fordi musikken er helt fantastisk, den handler om ungdom som gjør noe gøyt og motiverende sammen (men som stadig krangler) og den minner meg om en fin tid i begynnelsen av -90-tallet......

the_commitments

Den tiden da jeg var ung og rask, 20 år, nybakt mor, og singel hver annen helg; en skikkelig grunge-jente sammen med lillebror, hulemannen sin lilleror og hulemannen av og til (ikke et par ennå, han var nok opptatt på annet hold).

Musikken er helt rå og vokalisten minner om vår egen Kurt Nilsen.

Fantastisk hva filmer og musikk kan gjøre for å få frem minner

4 kommentarer:

  1. Det høres ut som at dagen deres har vært herlig! :) Vi var syv timer i Oslos gater, og det var fantastisk, men slitsomt. Nå venter senga på meg så jeg skal få en god natt søvn etter en herlig dag :)

    Ønsker deg og dine alt godt!
    God natt!

    SvarSlett
  2. Klogger er på vei i posten, og var heldig og tror at du kommer til å elske de, både i stil, farge, utforming, og komfort:)
    Ha en superb dag, her er verden snudd opp ned, siden sist, men på en god måte;)

    SvarSlett
  3. Heisann !!

    Ville innom deg for å takke for kommentar og for at du følger min blogg !!

    Det er en ære.
    Jeg ønsker deg og dine fine familie en super helligdag.

    Goklem !

    SvarSlett
  4. det er en film jeg MÅ se med andre ord!!
    ha en god helg!!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...