søndag, april 05, 2009

Takk!!!

blomst5lj

Jeg vil gjerne takke alle bloggere som har gitt meg gode tips for hvordan jeg kan gjøre bloggen min bedre…. jeg kommer sikkert til å trenger enda flere i tiden som kommer……

En spesiell takk til denne damen, en venninne som har inspirert meg og motiverte meg til å begynne å blogge. Jeg er så glad vi kom på “nett” igjen…..

En annen spesiell takk går til den som klarte å gi meg et tips som løste mitt foreløpig største problem med bloggen, nemlig denne damen.

Nå ser jeg at bloggingen kommer til å bli gøy med dette hjelpemiddelet ….

2 kommentarer:

  1. Må smile når jeg ser filmfavorittlista di :-) Filmen 300 er ingen typisk favoritt damefilm, og kanskje ikke N.B.K og P.F. heller! Jeg selv er helt film freak - så 20 filmer under Kosmoramafestivalen i Trondheim for en måned siden, og har en dvd-samling på over 600 filmer. Og blandt de beste filmene jeg har sett, er definitivt de du nevner :-) Godt å se en jente med litt annerledes filsmak :-)

    SvarSlett
  2. Vivi: takk for kommentaren din. Ja, jeg har kanksje ikke den typiske "dame"-smaken i filmer... LIker ikke særlig kjærlighetsfilmer, selv om jeg ser jo det av og til. Komedier er jeg IKKE fan av, de ser jeg nesten aldri.... Skikkelige rå, voldsfilmer digger jeg.... Ikke splatter altså, men scenen i N.B.K der Juliette Lewis skamslår han tynne fyren på kafèen digger jeg :-)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...