søndag, april 12, 2009

Påskestemning

P4080132

Kanskje noen trodde jeg ikke kom til å skrive noe i påsken??

Eller kanskje det bare er meg som tror at noen leser bloggen min? hehe

Anyways…….  jeg skriver blogg fordi jeg syns det er kjempegøy….

Min påske har jeg tilbrakt på Mjølfjell, Hordaland, litt opp til venstre for Voss. Her leier min kjære mor en del av en gårdshus som er både stort og flott, og her er det kjempekjekt å være….

Påsken 07 066

P4060116

Jeg og min lillegutt tok toget opp her på mandag til min mor, onsdag kom mennene våre opp og skjærtorsdag inntok min bror, samboer og 2 barn, huset…
Jammen hadde ikke Hellig Lykke 4 barn da?? Joda det har jeg, men det er to som er så voksen at de gjør som de vil, mens den tredje jenta mer på påskeferie med sin mor………

Her oppe har vi kost oss. Vi har gått på ski hver eneste dag bortsett fra skjærtorsdag, da gikk vi på veien.

Når vi går på tur, har vi med oss mat, kakao, kaffe, sitteunderlag, ved og opptenning.

P4100136 

Det å være sammen med familie er det beste i verden…….

trekløver i påsken

2 kommentarer:

  1. Det siste bildet her var SÅÅÅÅÅÅ fint av dere!!! F...n så brun du er da!!!! Jaja, er ikke så mye sol i vaskebøtta;) Hils mamsen og Oddiken:)

    SvarSlett
  2. takk for det. Ja, den dagen var været helt fantastisk....
    Mamsen har fått adressen til Molly og besøker ofte, tror jeg. Hun elsker stilen din.... Ja, jeg også da.... ;-)

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...