torsdag, april 02, 2009

Nybegynner i bloggverden søker hjelp

Som jeg har lovet meg selv tidligere, har jeg stilt inn tolmodigheten min på absolutt sterkeste styrke når det gjelder dette med å skrive blogg..... (burde kanskje gjelde andre steder også... hi hi) For å opprettholde roen og freden med meg selv, har jeg innsett at jeg MÅ ha hjelp for å ikke kaste pc`en i veggen...... Jeg er perfeksjonist og blir ikke fornøyd før jeg får det slik JEG vil ha siden min.... Det jeg ikke får til å stemme og som jeg trenger hjelp eller tips til er hvordan jeg skal få innleggene mine til å bli som jeg vil de skal være. Jeg oppretter et innlegg og redigerer det slik jeg vil ha det, men når jeg publiserer det, så blir layouten helt annerledes....!!! Se på 1 april; der er teksten helt sammenhengende og like stor, mens i utkastet er det mye avsnitt og skriften som er uthevet, er egentlig mye mindre enn all den andre teksten..... HJLEP!!! OG NÅ ER DET BLITT SÅNN I DETTE INNLEGGET OGSÅ...

1 kommentar:

  1. Så kosleg at du hadde lagt deg til som følgar på bloggen min! Eg opplevde same layout-problema som deg då eg byrja å blogge, men så gjekk eg over til å blogge på Windows Live Writer - og vips! - så gjekk alt så mykje betre! Dersom du ikkje har det på maskina di frå før, kan du laste det ned gratis på nettet. WLW gjer det mykje lettare å legge ut bileter, ordne layout, velje skrifttyper etc. Lykke til!!!

    God påske, forresten!

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...