mandag, april 27, 2009

Ny uke – nye muligheter

Nå er helgen over og hva har jeg gjort?

Jo det er det som er så greit med blogging, jeg kan jo bare se der….

Festen til jentene gikk kjempefint, vaktene skrøt av at de var så snille og ordentlige.
Tenk det: 70 ungdommer og alle oppførte seg!!
Det hadde ikke vært oss for 20 år siden …

P4250135

Det beste tegnet på at våren er kommet er dette

P4260126

Da plukker skjønningen slike til mamma.

En av de beste sidene ved helgen er at jeg gleder meg til å gå på jobb igjen mandagen.
Jeg har verdens beste jobb og verdens beste kollegaer, avdeling og avdelingssjef……
Tusen takk til dere for at dere er til……

Èn for alle – alle for èn

image

Ønsker dere alle en riktig god uke!!

3 kommentarer:

  1. Kjære valre vene, hvor ble åra av??????? 18 år ...iiiiik, er det virkelig sant at vi begynner å nærme oss barnebarn alder...gulp! Jeg innbiller meg at det er leeeeeeenge til;) Søte jenter, og ser nå ut til so far so good:) Så du har nok gjort endel riktig...hihi;) Kos deg med ny uke og nye muligheter. Pappen begynner å lett, men ikke helt klar for store filosofiske spørsmål ennå...kaffe på trappen i sola, funker bedre foreløpig:)

    SvarSlett
  2. Hei du skjønne

    Tusen takk for fin og varm hilsen!
    VELDIG GLAD I DEG!
    Tove

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Jeg er ikke sikker på om man kan legge inn automatisk signatur når man bruke live writer!

    Klem Jorid

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...