tirsdag, april 28, 2009

Morgenstund har gull i munn……. i grunn…

310320091003

Tidlig oppe med skjønningen for å sende han på skolen, gjør at jeg kan sitte i fred og ro og nyte kaffekoppen……

Jeg og hulemannen er veldig fan av denne designeren og samler på det vi kan få av serien……

EVA SOLO FOTOMONTASJE

Ellers klør jeg i fingrene etter å få klippet meg…….
Leste i samme blad som jeg har omtalt her om hvilke frisyrer jeg passer til. I følge jentene mine og mannen har jeg ovalt ansiktsform og derfor passer jeg til mange forskjellige frisyrer.
Akkurat nå ønsker jeg meg samme som dette:

Charlize-Theron_1

og dette

rihanna

men siden jeg har lugg blir det kanskje mer som dette

blog1-rihanna
Bilder fra google.no

Vi får se hva det blir utover i uken………

Ønsker alle en god dag….. håper på sol og blå himmel selv om jeg skal sitte inne på kurs………

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...