søndag, april 05, 2009

Min søndag…..

P4050122

I dag er det søndag, og søndager er av og til ganske kjedelige……

Jeg husker når jeg var liten så var søndagene den kjedeligste dagen i hele uke, men samtidig ikke, fordi dagen etter var det ny skoleuke igjen….

P4050126

Denne søndagen er det annerledes fordi det er fri i morgen, ja det er faktisk fri i mer enn 1 uke…… og det er kjekt…….

Dagen i dag skal brukes til: 1. Å øve i å gjøre bloggen min bedre og finere 2. Skrive en tekst til studiet jeg holder på med: “Veiledning av nyutdannete lærere og studenter” 3. Hvis ikke dagen er slutt, rette en bunke med elevarbeid 4. Hvis ikke dagen da er slutt, prøve å lage sjokoladefondant med glutenfritt mel (jeg har cøliaki)

sjokoladefondant

Dagen i dag er litt rar….. Vårt minste barn er og har vært siden i går, hos en kompis… Den yngste jenta er reist på påskeferie…. Den nest eldste jenta er på jobb… Den eldste jenta er hos sin mor….

Det vil si at mor og far er helt alene hjemme og det er litt rart og litt annerledes, men deilig…

Så derfor sitter mor på data mens far ser film ………

Ha en fin søndag foreløpig

P4050117

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...