torsdag, april 16, 2009

Jeg ønsker meg……..

Det er mange ønsker jeg har og dersom jeg skulle skrevet dem ned på papir, ville den listen blitt laaaang……..

Derfor er det så greit å ha de fleste ønskene og drømmene i hode og fantasien, da virker det ikke så mye, og man trenger ikke være så realistisk…..

Som min kjære sier: “det et gratis å drømme”
…… og det gjør vi til gangs………

Mitt ønske jeg har for sommeren er et antrekk jeg vil ha til et bryllup jeg skal i……
Det er et eventyr av en kjole, og eventyr og drømmer går jo ofte godt sammen…..
Her er den:

leila favoritt

Jeg er 162 cm høy og modellen på bilde er sikkert 15 cm høyrere enn meg og sikkert mer enn 15 cm smalere i omkrets………

Hvem bryr seg om det?

Vanligvis er jeg nøye på å finne kjoler som passer til min kroppsfasong, men akkurat slik flagrende kjoler er jeg veldig svak for…….. dessuten syns jeg slike kjoler også passer til oss som ikke er så høy og så føler jeg meg så FRI når jeg går i slike kjoler….

Kjolen er designet av en norsk designer, Leila Hafzi, som har laget mange fantastiske plagg….. Og kolleksjonen som kjolen hører under heter Utopia. Den er lansert nå som spring/summer 09. Hun er en av få norske designere som har slått igjennom internasjonalt og sist skulle hun vise seg i LA.

Ønsker du å vite mer om designeren, kan du gå inn på nettsiden hennes som er linken hunder navnet hennes eller lese denne artikkelen.

Du har kanksje sett den på tv før eller på denne dama

triana iglesias

Nå skal ikke jeg uttale meg hverken om Triana Iglesias`profesjonelle eller personlige egenskaper, men jeg syns hun er vakker å se på….

Her er noen flere bilder av kjolene til samme designer:

laila 2

leila 3

leila 5

hafzi2_1216588432

Bildene er hentet fra google.no

En liten nyttig informasjon kan være et alle kjolene med trykk koster rundt 
25 ooo kr.  Det er det jeg har klart å finne ut av, men er det noen som har opplysninger om billigere, så gi meg beskjed……..
Sånn som det er nå må lotto-million gevinsten komme inn på konto først….

2 kommentarer:

  1. Den gule kjolen var virkelig nydelig! :)
    Du har veldig god smak, og jeg likte spesielt sitaten "det er gratis å drømme."
    Så sant det er :)

    Stor klem fra Julianne!

    SvarSlett
  2. Digger sånne kjoler og sikler hver gang hun viser i de....sukk og stønn!! Tjaaa 25 000 bananer var muligens litt i overkant...hehe:)Men du kan kjøpe lignende her vettu

    http://www.forever21.com/category.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=dress_casual&page=2&pgCount=16

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...