søndag, april 12, 2009

En liten egotripp……

P4110178

I dag, på påskeaften, har vi hatt stort påskerenn sammen med flere av de andre hytteeierne her på Mjølfjell……

P4110217

Dette begynner ca midt på dagen, og da er det ingen som vil eller har tid å gå på tur først. Min mor og mannen er med å arrangere, min mann, min bror og min svigerinne gidder ikke, mens alle barna er med å tråkke løype og slålombakken…..

Jeg, derrimot, tar meg en tur på ski….
Jeg elsker å gå på ski, helst lenge og vel og bratt…. 

Jeg har hatt barn siden jeg var 19 år, og det sier seg selv av mye av toppturer og timeslange turer ikke har vært en del av mine ferier på mange år…… dessuten er jeg gift med en som ikke kan fordra gå bortover på ski, men er dritgod til å stupe nedover bratte heng…..

Når jeg får gå alene er dette noe av det som er helt topp:

  • å gå i mitt eget tempo
  • slipper å stoppe hver gang noen skal fortelle noe
  • slipper å se på noe som du er bare halvveis interessert i
  • jeg elsker å kjenne svetten renne….

Dessute er jeg litt sol-fanatisk, så det å være hjemme eller rett utenfor hytten der det ikke er mye snø som reflekterer sol, er ikke noe særlig. Jeg vil ha SOL og SNØ!!!!

Disse bildene ble tatt med 4 dagers mellomrom. Det første er tatt tirsdag og det andre tatt påskeaften. Det har regnet, det er varmt og smøsmeltingen er i full gang……..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...