tirsdag, april 14, 2009

Elvis er død…….

emil

Stakkars gullet mitt……

Da han var på fotballtrening i dag, skulle mor mate hamsteret som heter Elvis (ja, han bestemte navnet selv)…

Der lå det inni huset sitt, død………..

P4140118

Emil kjøpte dette hamsteret for sine egne penger som han fikk til 8 års dagen sin i fjor.

Pappa fortalte at han hadde en trist nyhet; Elvis er død……….
”Tuller du, pappa?”, spurte skjønningen…….
”Nei”, svarte pappa, “sånt tuller vi ikke med”…..

……..og da måtte skjønningen gråte……..

P4140116

og så spurte han mamma om hun kunne sende melding til frøken om at han sikkert kom til å være veldig lei seg i morgen pga at han hadde mistet Elvis…….

Vi begravet Elvis i hagen, mellom to store tujaer.
Skjønningen plukket blomster, og mamma bandt sammen……….

P4140120

I morgen skal pappa lage kors…………..

2 kommentarer:

  1. Bildene av hanher er jo til å få helt vondt av...sukk! Livet er hardt og brutalt noen ganger ja...Du får kjøpe han en ny;) personlig kan jeg ikke helt like hamster. Jeg trenger noe på fire bein som sitter når jeg sier sitt:)

    Håper han har det litt bedre idag, og at dere koser dere. Jeg har nått ny allergi sprøyte i skinka, og er klar for at monster bjørka spretter!

    SvarSlett
  2. Uff, det var leit. Stakkars gutt.
    Håper det går bra med han.

    Ha en fin kveld:))

    SvarSlett

Takk for at du bruker din dyrbare tid på min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...